Help je mee?

Om de aanvraag van ieder kind en/of (jong-)volwassenen te kunnen behandelen is er geld nodig. Helpt u ons om iedereen een kans te geven om te sporten? Doneer dan op onderstaande bankrekening. Wij vinden het leuk als u bij een donatie ook uw naam en emailadres vermeld, zodat wij u persoonlijk kunnen bedanken voor uw gift!

Bankgegevens
ANBI NL70ABNA0556084780
BIC: ABNANL2A
Ter attentie van: Stichting Nianne

ANBI
Stichting Nianne is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat heeft als voordeel dat Stichting Nianne geen belastingen hoeft te betalen over erfenissen of schenkingen die ze ontvangt. Het betekent ook dat u uw gift in bepaalde gevallen kunt aftrekken van de inkomstenbelasting of de vennootschapsbelasting. De ANBI-status wordt toegekend door de Belastingdienst. Meer informatie vindt u hier.