Het team achter Stichting Nianne

Met vier enthousiaste en sportieve professionals vormen wij als vrijwilligers het bestuur van Stichting Nianne. Als bestuur keuren wij gezamenlijk de aanvragen voor sponsoring van activiteiten goed en leggen we financiële verantwoording af. Het bestuur werkt onbezoldigd: alleen kosten gemaakt in verband met het uitoefenen van de functie worden vergoed.

Voorzitter: Tamieck van Vuuren

Hallo! Ik ben Tamieck. Toen ik nog maar net kon lopen kreeg ik door mijn vader een hockeystick in mijn handen gedrukt en sindsdien heb ik altijd met veel plezier aan sport gedaan; van hockey en hardlopen tot yoga en ballet. Op de foto sta ik met Joran, een van mijn broers. Net als ik, vindt hij sporten erg leuk, en ik vind het ontzettend belangrijk dat hij hierin dezelfde kansen en mogelijkheden krijgt als ik. Daarom zet ik mij met enthousiasme en plezier in voor Stichting Nianne: Bijzonder Sportief. Ik hoop dat wij met deze stichting een bijdrage kunnen leveren aan het sportplezier van kinderen en (jong-)volwassenen met een verstandelijke beperking. Van sporten krijg je namelijk niet alleen meer energie; het is ook een fantastische manier om nieuwe mensen te ontmoeten, met én zonder beperking!

Secretaris: Dianne Keur

Hoi! Ik ben Dianne. Sporten vind ik een van de leukste dingen om te doen. Sinds mijn 4de ben ik veel te vinden op de tennisbaan. Daarnaast loop ik vaak hard, spring ik met plezier op de fiets en wandel ik graag in de bergen. Van sporten wordt je lekker sterk, je kan je energie kwijt, en je ontmoet ook nog eens andere leuke mensen. Op mijn tennisvereniging hebben we ook lang een G-team gehad. Supergezellig vond ik dat! Iedereen is anders, maar iedereen kan sporten: het enige wat je nodig hebt zijn de juiste spullen en de juiste aandacht. En dat willen met Stichting Nianne mogelijk maken!

Penningmeester: Linsey Perre

Hoi allemaal! Mijn naam is Linsey. Toen ik vier jaar oud was ben ik begonnen met handballen en dat doe ik nog steeds met heel veel plezier. Op dit moment speel ik zelfs in de Eredivisie van Nederland! Maar naast handballen vind ik heel veel andere sporten ook heel leuk om te doen en te kijken, zoals bijvoorbeeld snowboarden of kiten. Voor mij speelt sport een grote rol in mijn leven en ik leer enorm veel van het sporten op sociaal en sportief gebied. Ik vind het belangrijk dat iedereen de kans krijgt om te genieten en leren van sporten met elkaar. Toen Stichting Nianne op mijn pad kwam twijfelde ik daarom ook geen moment: dit is iets voor mij! Ik hoop iedereen plezier mee te kunnen geven door middel van een sporten!

Algemeen bestuurslid: Britt van der Donk

Hallo allemaal! Ik ben Britt. Sporten is een van mijn favoriete hobby’s. Van jongs af aan heb ik met veel plezier gedanst en getennist, en ik vind het super leuk om nieuwe sporten uit te proberen! Zo heb ik de afgelopen jaren nog geroeid en gerugbyd, en hoop ik nog veel andere sporten te doen in de toekomst. Wat ik zo top vind aan sport is dat je niet alleen gezond blijft, maar ook vrienden maakt die vaak voor het leven zijn. Iedereen zou moeten kunnen sporten, of je nu jong of oud, wel of niet fit bent. Met Stichting Nianne hoop ik dat meer jongeren en (jong)volwassenen met een beperking de kans krijgen het plezier van sport zelf ook mee te maken!